Monday, May 4, 2009

{SE aika vuodesta}





***
microcopic pictures of pollen
(images via google image search)
***
SE aika vuodesta taas. Siitepolya jo ilmassa. Hengityksesta sen huomaan ennen kuin luen mitaan siitepolyraportteja (tsekkasin juuri: poppelia, vaahteraa seka koivua jo ilmassa). Muistutus siita miksi kesa ei aina ole mun lemppari vuodenaika. Mun hengitys menee yleensa tosi surkeaksi vaikka otankin antihistamiineja. Pitaapa kokeilla jotain uutta tana kesana (homeopatiaa, yrtteja...) etta energia ei tyssaisi taysin kun hengitys reistailee. Suomessa muuten mulla oli tosi hyva kokemus homeopatian kanssa. Yhtena kesana olo oli taas kuin kalalla kuivalla maalla (olin noin 19v). Ystavan kehoituksesta kavin homeopaatin luona. Homeopatia laakkeet auttoivat tosi hyvin mutta ennen kuin edes sain niita tama henkilo kehoitti minua menemaan luontaiskauppaan ja hakemaan sielta koivunpahkauute tabletteja. En voinut uskoa miten alysti ne auttoi mua silloin. Hengitys parani tosi paljon. Taalta olen loytanyt kirsikkapuun vastaista ja muistaakseni auttoi silloinkin kun otin niita Ester C vitamiinien kanssa. Nyt pitaakin piakkoin tehda visiitti luontaiskauppaan. Antihistamiinit ei mua koskaan auta kovin paljoa. Ihon kutinaan kylla muttei hengitykseen. Ja onhan se tarkeaa hengittaa, eiko. :)
***
Need to go to the health food store a.s.a.p. I can already tell from my labored breathing that pollen season has started. Antihistamines seem to help my itchy skin but don't do anything for my breathing. I've had some good results with wild cherry tree bark tablets (Aller Ease) plus Ester C vitamins in the past. Hopefully something will work this summer too. I'd say it's pretty important to be able to breath. :)
***

1 comment:

  1. Toivottavasti löydät hyvät rohdot ja hyvän homeopaatin helpottamaan oloasi!

    Mukavaa alkanutta viikkoa!

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to comment! :)