Wednesday, December 10, 2008

{kauniimpaa}

***
amenity flat print
***

***
areaware t-shirts

***
***
blik anise wall decal
***
***
eames chair
***

***
modern-twist doileez
***

***
lorena siminovich's animal alphabet poster
***
All of the above items are from Velocity Art & Design.
***
En kestanyt katella noita omia akloja joulujuttuja (varsinkin ne tyynyt!) joten tanne vahan kauniimpaa tavaraa. Jos olisi rahaa siihen ihanaan minimalistiseen moderniin taloon niin jopa viitsisin nahda vaivaa etta kotikin olisi kokonaan omaa tyylia. Unelmissa. Jos voittaisi joskus lottovoiton vaikka (vaikkei kylla lotota). Siihen asti valttaa tama meidan "kaikenmaailmantyylejasikinsokinpluskaikkeasellaistamistaeiedestykkaakaan" koti.
***

3 comments:

  1. Ei sinunkaan tyynyt pahoja olleet, mutta minimalismi on herannyt minussakin ja jos olisi mahdollisuus tyontaisin kaiken tavaran ulos(tosin suurin osa on vuokraisannan):).

    Eli komppaan sinua odottelussa.

    ReplyDelete
  2. Tyynyn lumiukkokuva on tehty kivalla tavalla. Minä tykkään tyynystä :)

    En uskaltanut ostaa Rajattomien joululevyä, kun muistan sinun käyneen konsertissa ja mietin, josko olet levyn ostanut jo silloin.

    Oliko CFF ihan uusi tuttavuus? Minä tykkään eniten levyn Lunta tupaan -kappaleesta, joka on tehty juuri tälle yhtyeelle. Tuikkikaa, oi jouluntähtöset on minun tämän vuoden suosikkijoululaulu juuri CFF:n laulamana.

    ReplyDelete
  3. pikkujutut: Luulen etta ian myota sita juuri alkaa arvostamaan minimalistista elamantapaa. Kylla tykkaan kaikenmaailman jutuista myos mutta olisi ihana jos olisi iso maara kaappeja minne piilottaa kaiken. Keep it simple on mun motto nykyaan. Mietin juuri etta kylla mun pitaisi nyt jo alkaa elamaan sen mukaan. Paasta eroon kaikesta jota en "rakasta". Tulisi kevyempi olo. Voisi varmaan keskittya paremmin siihen mika on tarkeaa.

    tanya: Mina tykkaan kirjonnoista tietty paljon. Kaden toista. Mutta vaikka tykkaankin siita niin silti se ei ole omaa tyyliani. Sitten kun se on viela ystavan tekema niin tottakai on rakas senkin takia. Sellainen pulma etta tavallaan tykkaa mutta sitten haluaisi kodista modernimman ja minimalisemman. Olen antanut periksi kaikelle tahan mennessa mutta viime aikoina meidan koti on todella rassannut mun mielta ja mietin etta pitaisiko olla ankara ja puhdistaa koti kaikesta mika ei ole oman mieleista. Dilemmas, I tell you. :D ... Ei mulla ole Rajattomien cd:ta. Ne oli jo loppuunmyyty kun kavin niiden konsertissa ja en ole saanut aikaiseksi tilata mitaan. Vihjailin siskolle muttei tuonut tuliaisena. CFF oli uusi minulle. Olen ihan ulapalla Suomen musiikista. Tosi kaunis cd. Kaikki suomalainen on nykyaan niin rakasta etta. Aikoinaan mua ei kiinnostanut oikeen mikaan suomalainen. :D

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to comment! :)