Friday, March 21, 2008

mmm! ja ehka ei niin kauheen mmm! :)

***
Tahan uskon: tyhja hauta.
Iloista Paasiaisen viettoa kaikille! Y
I believe in this: the empty tomb.
Happy Easter everyone! Y
***
***
Can't remember where I found this from but isn't this the cutest thing ever?

***

And Martha Stewart of course. They make the most beautiful Easter eggs!

***

Tana aamuna Sienna "teki mulle muffinseja". Kun kysyin minkalaisia muffinseja ovat sain vastaukseksi "kana muffinseja". :-D
This morning Sienna "made me some muffins". When I asked her what kind of muffins they were, she answered "chicken muffins". :-D
***
Olen poistanut viimeisia talveen liittyvia koristeita (ikkunoiden lumihiutaleet...) ja siivoskellut kotia paasiaiskuntoon. Tulppaanit on maljakossa. Pajunoksia mulla on maljakossa vuoden ympari (olen kuivattanut, tosi isoja muhkeita pehmuloita, farmers' market:sta loytamiani) ja nyt pitaa menna etsimaan muut paasiaiskoristeet. Olen vahan myohassa tana vuonna.
***
Eilen kavin apparin "enrichment":ssa. Karlyn isoaidin piti opettaa ukrainilaisten perogies:n teon mutta oli kipea joten Karly itse opetti. Hauska juttu oli se etta Jay todella patisti mua lahtemaan sinne. Yritti varmistaa etten vaan millaan missaa tata juttua. :) Perogies on yksi Jayn lemppari ruoka. Omatekoiset paljon maistuvammat kuin kaupasta ostetut. Nyt on pakastimessa yli 20 perogies odottamassa niiden keittamista. Kiva oli oppia. Taalla Kanadassa on paljon ukrainilaisia. Karly osaa tehda niita upeita ukrainalaisia paasiaismuniakin. En nyt muistanut tanne etsia kuvia niista. Tehkaa google image search "ukrainian easter eggs" niin naette jos kiinnostaa. Tosi upeita.
***

No comments:

Post a Comment

Thank you for taking the time to comment! :)