Wednesday, September 19, 2007

liivian talossa



Satuin katsomaan blogin viesteja ja huomasin etta se ihana virkattu nalle josta kaikki tykkasivat ovat Liivian aikaansaannosta. Kiitos Liivia kommentista. Oliko sulla ohjeet miten virkata se nalle vai osaatko tuosta vaan luoda ihanuutta? Sulla on ihana blogi (http://www.liiviantalossa.blogspot.com/) ja nyt saastin sun linkin mun suosikkeihin. Tassa muutama uusi kuva Liivian blogista. Kaykaa ihmeessa tsekkaamassa. Tuo metsatapetti tuo mieleen mun lapsuuskaverin vanhempien makuuhuoneen. Siita kai johtuu etta mulla on kiinnostus metsatapetteihin. Nostalgisia tunteita tuo mukanaan.

2 comments:

  1. Heh heh, minun vanhemmillani oli tuollainen ihan samanlainen tapetti kun olin muksu :)

    Sanon aina miehelleni että ei ole ihme millainen minustakin kasvoi, vanhemmat niin kovan luokan treehuggers :)

    ReplyDelete

Thank you for taking the time to comment! :)